#teobox

Kampania reklamowa marki TEO oraz konkurs #TEObox cieszyły się wielkim zainteresowaniem w mediach społecznościowych. Pomysł zaproszenia właścicieli psów i kotów do zrobienia zdjęć swojemu Pupilowi okazał się trafiony i doceniony przez internautów.

W pierwszym etapie zabawy rozdaliśmy aż 100 #TEObox’ów, a w drugim wyłoniliśmy trzech laureatów, których wyróżniliśmy atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi.

Kampanię promocyjną marki TEO oraz konkurs rozpoczęliśmy w sierpniu b.r. Szczegółowe informacje na temat możliwości wzięcia udziału w konkursie zostały zawarte na specjalnie dedykowanym landing page (teobox.pl). Konkurs rozłożony został na dwa etapy. W pierwszym z nich uczestnicy mieli za zadanie zrobić zdjęcie swojemu Pupilowi oraz oznaczyć nas w mediach społecznościowych. Stworzyliśmy także dedykowany dla całej kampanii hasztag #TEObox. Wybrano sto najlepszych zdjęć, a ich właścicieli nagrodzono zestawami #TEObox. Wyróżnieni uczestnicy przechodzili do drugiego etapu, gdzie za zadanie mieli także zrobić oraz udostępnić zdjęcie swojego Pupila z zestawem #TEObox lub produktem marki TEO.

W połowie września b.r. wybrano zdjęcia trzech zwycięzców. Laureatów wyróżniono atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi. Bardzo duża ilość ciekawych fotografii spowodowała, że zostały dodatkowo przyznane trzy nagrody pocieszenia.

Tak duże zainteresowanie marką TEO w mediach społecznościowych to najcenniejsze wyróżnienie, przyznane przez naszych fanów i konsumentów.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez PUPIL Foods (@pupilfoods)