TEO jest marką, która swoją wysoką pozycję na rynku ma ugruntowaną od lat. Wielokrotnie nagradzana, lekkostrawna i smakowita karma TEO, niezmiennie cieszy się uznaniem Klientów. Nic jednak nie stoi w miejscu. Coraz bardziej świadomy prosument i wciąż zmieniający się rynek — to silne argumenty, które sprowokowały powstanie nowej szaty linii TEO.
Nowe TEO — co się zmieniło:
- Logotyp nadal jest wyraźnie identyfikowany z marką, ale zmienił swój kolor (biały). Otrzymał, prostą formę, dzięki czemu nabrał większej czytelności i świeżości.
- Dotychczasowe wizerunki zwierząt, zostały zastąpione rysunkowymi przedstawieniami, o dużym stopniu uproszczenia. Ilustracje powstały w pracowni PUPIL Foods, są więc unikatowe, dedykowane jedynie tej marce.
- Oznaczenia smaków (drób, wołowina, ryba, indyk, cielęcina, kaczka, królik), powstały również na potrzeby jedynie marki TEO. Utrzymują tę samą stylistykę co nowe wizerunki psów i kotów.
- Komunikacja na opakowaniach jest mocna i czytelna, zamanifestowana blokowym fontem, co znacznie ułatwia przekaz niezbędnych informacji.
- Pojawił się element bezpośredniego zwrotu do Odbiorcy, który wyróżniony został lekkim krojem pisma, nawiązującym do ręcznego, swobodnego zapisku. Sformułowanie: ”Dla Twojego psa/kota”, skraca dystans między marką a klientem.
Podsumowując
Pozostawiono kolorystykę charakterystyczną dla linii TEO. Zmiany w obrębie logotypu są przeprowadzone tak, by nie wpływały na jego właściwą interpretację. Klient przyzwyczajony do starej szaty marki, nie będzie miał zatem problemu z przypisaniem nazwy do brandu TEO.
Nowe opakowania TEO, zyskały lekkość, bezpośredniość i dyskretne mrugnięcie okiem. Dzięki nieco żartobliwej formie graficznych i formalnych rozstrzygnięć, marka stała się czytelniejsza, bardziej osobista w przekazie, przez co ma szansę dotrzeć do Odbiorcy, który dobrej emocji potrzebuje jak nigdy dotąd.
Mamy nadzieję, że odświeżona wersja TEO i atrakcyjność obecnego przekazu, miło zaskoczy wiernych Klientów, ale też stanie się ciekawą ofertą dla zupełnie nowych.